Loading... Please wait...

Newsletter


Livrarea comenzilor

Modalitati de livrare

 

I. Curier rapid :

Folosim doar servicii de curierat rapid la livrarea comenzilor. In cei peste 10 ani am avut contract cu toate firmele de curierat de pe teritoriul Romaniei.
Ne-am limitat insa la 3 parteneri FAN Courier, GLS si Urgent-Cargus . Comenzile plasate pana la ora 16:00 se expediaza in ziua curenta.

Costul de transport: 15 lei indiferent de numarul produselor dintr-o comanda sau de locatia de livrare.
Livrarea sambata: 20 lei .


II. Ridicare de la sediu

Daca nu doresti sa achiti costul de transport, esti invitatul nostru sa ridici produsul de la sediul nostru din str. Sachelarie Visarion nr 13A Bucuresti (detalii harta si program in pagina contact ) . Produsele rezervate cu ridicare de la showroom vor fi pastrate in stoc timp de 3 zile de la confirmarea Telefonica a comenzii. Dupa expirarea celor 3 zile nu iti putem garanta ca produsul se mai afla rezervat in stoc.
Ridicarea din showroom este gratuita.

 

Urmarirea comenzii plasate

Daca ai creat un cont la plasarea comenzii poti vedea statusul ei in panel-ul “Vezi starea Comenzii” . Daca comanda apare cu statusul “deschisa” sau “in asteptare” te rugam sa astepti confirmarea Telefonica sau sa verifici daca numarul de telefon introdus in comanda este corect. Daca nu este introdus corect ne poti contacta la nr de telefon 0374811573 pentru a cere modificarea datelor din comanda.

Modificare sau anulare comanda

Modificarea sau anularea unei comenzi plasate pe powerlaptop.ro este posibila indiferent de situatie. Te rugam sa ne contactezi la nr 0374811573 in timpul orelor de program pentru a cere anularea sau modificarea unei comenzi . Totodata poti folosi formularul de “Vizualizare mesaje” din Contul Meu pentru a ne transmite orice modificare pe care doresti sa o faci unei comenzi.

Verificarea coletului la livrare

Chiar daca nu ai specificat in camput de comentarii ale comenzii ca doresti “ deschiderea coletului la livrare” , te rugam sa verifici integritatea fizica a coletului in momentul receptionarii IN PREZENTA CURIERULUI! Daca cutia in care ti-a ajuns produsul este deteriorata vizibil si produsul din interior a avut de suferit te rugam sa INTOCMESTI UN PROCES VERBAL SEMNAT DE CURIER! Produsele deteriorate la transport se inlocuiesc DOAR PE BAZA PROCESULUI VERBAL!