Salut, spune-ne cum te numesti si vei fi preluat de unul dintre operatorii nostri.

Nume * Necesar
Prenume * Necesar
Email * Necesar
Termenii si Conditiile* Necesar
Incepe coversatia

Suport clienti

Loading... Please wait...

Newsletter


Info Plata si Livrare

La Power Laptop iti oferim urmatoarele modalitati de plata:

  • Plata Ramburs

    • Daca preferi sa platesti in momentul in care primesti coletul, alege Plata Ramburs. Vei plati cash, sau card, in momentul in care curierul iti va preda coletul. Chitanta pentru plata o vei primi de la curier.

  • Plata Cu Cardul Online

    • Daca preferi sa platesti in momentul in care plasezi comanda, alege Plata Cu Cardul Online. La finalizarea comenzii, vei fi redirectionat catre pagina de plata a procesatorului nostru, PayU. Dupa efectuarea platii, vei primi o confirmare ca 

  • Plata Cash/Card La Sediu

    • Poti alege aceasta varianta daca doresti sa ridici personal produsele de la sediul nostru si, sa le achiti la receptie, cu cash, sau card.

Pentru metodele de livrare avem urmatoarele optiuni:

Chiar daca nu ai specificat in campul de comentarii ale comenzii ca doresti “deschiderea coletului la livrare”, te rugam sa verifici integritatea fizica a produsului in momentul receptionarii, IN PREZENTA CURIERULUI! Chiar daca ambalajul este intact, verifica produsul din interior! Daca are orice urma de deteriorare, te rugam sa INTOCMESTI UN PROCES VERBAL SEMNAT DE CURIER! Curierul este obligat sa iti puna la dispozitie procesul verbal. Produsele deteriorate la transport se inlocuiesc DOAR PE BAZA PROCESULUI VERBAL!

  • Livrare Prin Curier

    • Livrarea comenzilor se poate efectua prin Fan Curier, sau prin GLS.

    • Costul transportului este de 18 lei, indiferent de numarul produselor dintr-o comanda, pentru localitatile care au acoperire in zona Standard Fan Curier. Pentru localitatiloe care nu au acoperire, costul va fi intre 18 si 30 lei, in functie de localitate.

    • Pentru optiunea de livrare sambata se mai adauga un cost de 5 lei.

  • Ridicare De La Sediu

    • Daca nu doresti sa achiti costul de transport, esti invitatul nostru sa ridici produsul de la sediul nostru din str. Sfantul Niceta nr. 6, Bucuresti (detalii harta si program in pagina contact). Produsele rezervate cu ridicare de la showroom vor fi pastrate in stoc timp de 3 zile de la confirmarea Telefonica a comenzii. Dupa expirarea celor 3 zile nu iti putem garanta ca produsul se mai afla rezervat in stoc. Ridicarea din showroom este gratuita.

Urmarirea unei comenzi:

  • Poti urmari statusul comenzii tale in contul tau, in pagina de Starea Comenzii.

  • Din pagina Starea Comenzii poti vedea AWB-ul alocat fiecarei comenzi, cu care poti urmari evolutia expeditiei

  • De asemena, vei primi notificari despre statusul comenzii prin email si SMS (notificarile prin SMS sunt, momentan, dezactivate)

Modificarea, sau anularea unei comenzi:

  • Daca doresti modifici, sau sa anulezi o comanda, te rugam sa ne contactezi prin intermediul chatului de pe site. Este cea mai rapida si siugra metoda de a ne contacta, deoarece putem comunica in timp real si putem rezolva orice solicitare ai avea legata de comanda ta.

Informatii legate de statusul stocului produselor si ce reprezinta fiecare status:

  • "In Stoc" 

    • Produsul se afla in stocul nostru in cantitati suficiente si poate fi livrat imediat

  • "Stoc Limitat" 

    • Avem un numar foarte mic de bucati in stoc. In cazul in care stocul se termina inainte sa procesam comanda ta, te vom anunta, pentru a hotara impreuna ce facem cu produsul care nu se mai afla in stoc (Il eliminam din comanda, sau plasam comanda in asteptare pana vom primi, din nou, produsul in stoc)

  • "Precomanda" 

    • Produsul nu se afla in stoc. Poti plasa o precomanda pentru el si te vom anunta cand soseste, din nou, in stoc. Reaprovizionarea se face face, de obicei, intre 10 si 30 zile. Precomanda ta va fi plasata in asteptare si te vom contacta in momentul in care vom avea produsele in stoc.