Loading... Please wait...

Newsletter


Intrebari Frecvente

Cum aflu daca produsul comandat a ajuns in Showroom?

98% dintre produsele afisate pe site se afla in stocul nostru. Depozitul se afla in aceeasi locatie cu punctul de ridicare al produselor. Toate produsele comandate pentru a fi ridicate se afla deja in punctul de ridicare. Te sfatuim insa sa astepti confirmarea comenzii din partea unui consultant de vanzari PowerLaptop inainte sa vii la sediu sa ridici comanda.


Am inregistrat o comanda insa intre timp m-am razgandit si vreau sa o anulez. Cum pot face asta?

Daca te-ai inregistrat pe site inainte sa plasezi comanda, poti vedea toate comenzile plasate in “Istoric Comenzi” din panel-ul “Contul Meu” . Tot in acelasi panel, gasesti si “ Vizualizare Mesaje”. Alege comanda pe care doresti sa o anulezi si trimite-ne un mesaj de anulare prin formularul din pagina. Daca doresti ca procedura sa se desfasoare indata, te rugam sa ne contactezi telefonic la nr 0374811573 *.

 

Am inregistrat o comanda insa doresc sa schimb unul sau mai multe produse. Cum procedez?

Daca ai ales gresit un produs si comanda inca nu a plecat catre tine, poti modifica comanda. In pagina “ Contul Meu” gasesti “ Vizualizare Mesaje”. Folosind formularul de contact din acea pagina, alege comanda pe care doresti sa o modifici si specifica in campul de mesaje , produsele pe care doresti sa le inlocuiesti / elimini. Daca doresti ca procedura sa se desfasoare indata, te rugam sa ne contactezi telefonic la nr 0374811573 .

 

Am cerut anularea / modificarea comenzii. De ce nu imi apare in “Istoric Comenzi” modificarea?

Programul nostru este de Luni pana Vineri intre 9:30 – 18:00. Modificarea sau anularea comenzilor poate dura pana la 5 ore in timpul orelor de program. Asteapta ca unul dintre colegii nostrii sa proceseze cererea ta. Daca doresti sa urgentezi procedura, te rugam sa ne contactezi telefonic la nr 0374811573 *

 

Cand se livreaza componentele Laptop pe care le-am comandat?

Livrarea produselor dureaza in medie intre 24 si 48 ore. In perioada Black Friday si mai ales a Sarbatorilor de Iarna pot exista insa intarzieri de pana la 72 sau chiar 96 ore. Comenzile plasate pana la ora 15:00 in ziua in curs, vor fi expediate in ziua respectiva. Comenzile plasate dupa ora 15 se vor expedia in ziua lucratoare urmatoare. Poti verifica statusul comenzii tale folosind numarul de transport AWB primit dupa expedierea comenzii.

Comenzile expediate prin Fan Courier pot fi verificate aici : https://www.fancourier.ro/en/awb-tracking/
Comenzile expediate prin GLS pot fi verificate aici : https://gls-group.eu/RO/ro/urmarire-colet
Comenzile expediate prin Urgent-Cargus pot fi verificate aici : https://app.urgentcargus.ro/Private/Tracking.aspx

Trebuie sa stii ca dupa ce coletul apare ca “Preluat” de curier, livrarea la timp intra in responsabilitatea firmelor de curierat. De aceea te sfatuim sa iei legatura cu ei daca ai probleme cu livrarea, nu cu personalul de support client Power Laptop.
Fan Courier: 021 9336*
GLS: 026 9501900*
Urgent-Cargus: 021 9330*

 

Nu sunt multumit de produsul pe care l-am primit. Cum pot sa-l returnez?

Daca produsul comandat nu se ridica la asteptarile tale, procedura de retur este una simpla. Verifica cu atentie pasii din aceasta pagina -> Formular de retur. Produsul pe care l-am primit nu se potriveste / Produsul primit nu este acelasi cu cel comandat / Produsul este deteriorat. Ce pot face ? Fa cateva poze produsului din care sa reiasa ca nu este acelasi cu cel de care aveai nevoie. Daca produsul este deteriorat, te rugam sa ai in centrul imaginii partea defecta a produsului. Trimite pozele pe sesizari@powerlaptop.ro si unul dintre consultantii nostrii te va contacta pentru a schimba / returna produsul.


Am lasat un laptop la service dar nu am fost sunat pentru diagnoza. Ce fac?

De regla diagnosticarea laptopurilor dureaza intre 24 si 48 ore. Daca dupa termenul de 48 ore lucratoare ( L - V ) nu ai fost contactat cel mai probabil laptopul tau necesita o diagnoza amanuntita. DUpa 72 ore ( 3 zile ) diagnoza ar trebui sa fie gata. Daca n-ai primit niciun apel de la noi contacteaza-ne la numarul 0746 222 845 .

Am trimis un produs retur. Cand primesc banii inapoi?

Termenul legal de retur al banilor in contul bancar este de 14 zile de la receptia produsului de catre firma noastra. Asigura-te ca coletul trimis a fost receptionat de catre noi inainte sa ne contactezi. Daca au trecut cele 14 zile calendaristice si nu ai primit banii te rugam sa ne contactezi la numarul 0374811573

 

Am dat acceptul pentru reparatie insa nu am fost contactat pentru predarea device-ului reparat.

O reparatie dureaza 24 - 48 ore de cand primi acceptul de reparatie. Totusi exista situatii in care suntem aglomerati sau reparatia poate dura mai mult. Dupa fiecare reparatie laptopurile sunt tinute in texte minim 4 ore. Acest lucru poate prelungi perioada de reparatie pana la 72 ore. Daca dupa 3 zile lucratoare laptopul nu a fost reparat te rugam sa ne contactezi la numarul 0746 222 845 .