Loading... Please wait...

Newsletter


Garantie

Garantia ansamblelor si pieselor laptop vandute de Power Laptop

Toate ansamblele, piesele, subansamblele si accesoriile achizitionate de pe powerlaptop.ro beneficiaza de garantie conform legislatiei in vigoare si a politicilor comerciale ale producatorilor. Nu uita insa, subansamblele si piesele care prin natura lor nu au o utilitate de sine statatoare, nu se supun conditiilor comerciale la care se supun electronicele.

Toate produsele achizitionate de la noi beneficiaza de garantia mentionata in pagina produsului ( intre 6 si 24 luni garantie ) de la data intrarii in posesie a produsului comandat. In perioada mentionata poti beneficia de garantie in baza facturii si a sigiliului de garantie lipit de catre noi ( pe care este mentionata data de achizitie )

Garantia produselor se asigura la sediul SC EMPORIS NETWORKS SRL (www.powerlaptop.ro) prin repararea, inlocuirea produsului in cauza in max 30 zile lucratoare. Produsul trebuie prezentat in ambalajul original si insotit de facture sau de o copie a buletinului persoanei prezenta pe factura de achizitie.

Daca nu poti aduce produsului personal la sediul nostru te rugam sa le trimiti prin curier rapid la adresa: SC Emporis Networks SRL str. Sachelarie Visarion nr 13A 0374811573 . Nu suportam costurile de transport. Daca produsul nu se poate aduce in stare de functionare in termenul specificat, clientul are dreptul sa solicite restituirea banilor sau inlocuirea produsului cu un alt produs cu aceleasi specificatii, sau cu specificatii superioare si ahitarea unei diferente.

Garantia se pierde si in urmatorele cazuri:

- Pierderea sau deteriorarea stickerului ( abtibildului ) de garantie lipit pe produs sau a elementelor de identificare a produsului (serie, nr de identificare) atrage pierderea garantiei.
- Atentie! Garantia pentru touchscreen-uri si ecrane de tablete sau telefoane se acorda doar daca montajul a fost efectuat in service specializat. Se recomanda testarea produselor inainte de lipirea cu adezivi!
- Produsul prezinta urme de lovituri, crapaturi, ciobiri etc
- Produsul a fost utilizat in conditii neadecvate (tensiune de alimentare necorespunzatoare, praf, umiditate, temperaturi extreme)
- Aspra produsului s-au efectuat interventii soft / hard de catre persoane / firme neautorizate de SC EMPORIS NETWORKS SRL (www.powerlatop.ro)

ATENTIE!

Pentru echipamentele aduse in service clientul se obliga sa ridice echipamentul in termen de 30 de zile din momentul comunicarii telefonice sau prin email a solutionarii problemei. Dupa trecerea celor 30 de zile, se va percepe o taxa de depozitare de 3 lei pe zi. Daca in termen de 60 de zile clientul nu ridica echipamentul, acesta se va considera abandonat si va intra in posesia SC EMPORIS NETWORKS SRL pentu recuperarea cheluielilor aferente reparatiei.

Servicii Post-Garantie

Dupa expirarea perioadei de garantie, poti beneficia oricand de servicii de reparatie post garantie. Orice produs achizitionat de la noi beneficiaza de asistenta in vederea reparatiei in service-ul nostru chiar daca a expirat perioada de garantie. Puteti beneficia de costuri reduse cu pana la 50% la reparatii post garantie in service-ul nostru www.powerlaptopservice.ro