Loading... Please wait...

Newsletter


Conditii retur

Din cauza specificului produselor comercializate de magazinul nostru (piese de schimb), exista posibilitatea ca o piesa comandata de dvs. sa nu se potriveasca la dispozitivul dvs.

De cele mai multe ori, avem in stoc si piesa potrivita si o putem inlocui, fara sa fie nevoie sa faceti retur.

Daca ati intampinat aceasta situatie si doriti sa va ajutam in identificarea piesei corecte, va rugam sa ne furnizati mai multe informatii prin email pe adresa sesizari@powerlaptop.ro:

  • Poze comparative intre piesa necesara si cea primita de la noi
  • Diferente intre piese:
    • Diferente de marime
    • Diferente de forma
  • Poze cu eticheta/ele de pe piesa originala, pentru identificare
  • Modelul exact al dispozitivului dvs.
  • Ce problema ati intampinat cu piesa cumparata

 

Daca ai cumparat facil, la PowerLaptop returnezi facil!

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar cumparatorilor persoane fizice (detalii in OUG Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative)

Astfel, Cumparatorul are dreptul să notifice in scris Vanzatorul că se retrage dintr-un contract la distanta fara a preciza motivele, in termen de 14 zile. Acest serviciu expira in termen de 14 zile de la :

- Ziua in care ai intrat in posesia fizica a ultimului produs comandat sau a ultimei piese comandate, in cazul in care ai comandat mai multe produse care au fost livrate separat;
- Ziua in care ai intrat in posesia fizica a ultimului produs sau a ultimei piese comandate, in cazul in care comanda consta in mai multe produse livrate din mai multe loturi, pe rand;

Produsul va fi returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, în ambalajul original complet si cu toate etichetele intacte, cu toate accesoriile, consumabilele si produsele cadou aferente, impreuna cu o copie dupa factura. Verifica ca produsul sa nu fie protejat de parole setate de catre tine si sa nu nu contina nicio data cu caracter personal.

Cazuri de retur:

Produsul comandat a fost livrat si intre timp te-ai razgandit:

Ai comandat un produs, dar nu il mai doresti? Completeaza formularul de retur din aceasta pagina: https://www.powerlaptop.ro/pages/formular-retur.html. Poti primi banii pe produs inapoi sau poti comanda alt produs de aceeasi suma. In acest caz iti vom returna in cont intreaga suma platita. In cazul in care produsul ajuns la noi nu se mai afla in starea intiala (ambalaj deteriorat, produsul are urme de folosire) si nu este vandabil ca produs nou, se mai poate retine o taxa pentru readucerea la starea initiala a produsului.

Ai plasat comanda pentru produsul gresit:

Daca ai plasat o comanda pentru un produs si constati ca nu este compatibil cu device-ul tau, te putem ajuta! Trimite-ne un email pe adresa sesizari@powerlaptop.ro care sa contina informatii detaliate despre problema (Ce dispozitiv detii, ce piesa ai comandat, ce piesa ai primit, ce problema ai intampinat cu piesa comandata) si poze comparative cu piesa de care ai nevoie si cu cea primita, pentur a putea identifica piesa de care ai nevoie. O sa primesti alt produs in schimb sau iti vom returna banii intr-un cont bancar. In cazul in care produsul ajuns la noi nu se mai afla in starea intiala (ambalaj deteriorat, produsul are urme de folosire) si nu este vandabil ca produs nou, se mai poate retine o taxa pentru readucerea la starea initiala a produsului.

 

In comanda a fost livrat alt produs decat cel comandat:

In cazul in care ai comandat un produs insa, din neatentie, colegii din depozit au trimis catre tine alt produs (1% din cazuri) iti vom trimite produsul corect, urmand ca tu sa returnezi curierului primul produs primit. Te rugam sa te asiguri ca produsul prmit gresit este ambalat corespunzator in momentul in care il predai curierului.

Produsul a ajuns deteriorat:

In cazul in care un produs a ajuns deteriorat (inclusiv ambalajul in care este livrat) te rugam sa mentionezi curierului care efectueaza livrarea sa intocmeasca un proces verbal de deteriorare colet. Dupa intocmirea procesului verbal, te rugam sa refuzi coletul si sa ne contactezi la 0374811573 si iti vom trimite un alt produs. ATENTIE! Daca receptionezi un colet deteriorat fara sa soliciti curierului intocmirea procesului verbal de deteriorare, nu putem inlocui produsul deteriorat!

Conditii si modalitati de retur pe care trebuie sa le respecti:

- În cazul în care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie să fie desfăcut - produsul trebuie returnat cu sigiliul intact.
- Produsul trebuie sa fie in ambalajul original. Daca produsul sau ambalajul acestuia prezinata urme de deteriorare hard cat si soft ne rezervam dreptul de a diminua suma returnata cu contravaloarea prejudiciului adus produsului – taxa pentru refurbish
- SC EMPORIS NETWORKS SRL iti va restitui contravalorea produsului in cel mult 14 zile de la acceptarea returului, intr-un cont bancar.
- Returnarea produselor se face prin Fan Courier, sau GLS. Poti contacta curierii la urmatoarele numere de telefon, pentru o solicita un curier:

- Fan Courier: 021.9336

- GLS: +40 269 501900

- Returnarea produselor NU SE FACE PRIN POSTA ROMANA! COLETELE EXPEDIATE PRIN POSTA ROMANA NU VOR FI RIDICATE!
- Daca nu doresti sa trimiti produsele prin curier le poti returna in timpul programului de lucru la sediul din str. Sfantul Niceta nr.6.
- Pentru returnarea banilor, este necesar sa trimiteti un email pe adresa facturare@powerlaptop.ro care sa contina CONTUL BANCAR si TITULARUL CONTULUI in care se vor restitui banii!

- Completeaza formularul din aceasta pagina: https://www.powerlaptop.ro/pages/formular-retur.html Nu uita sa incluzi contul IBAN!

Nu acceptam retururi in urmatoarele cazuri :

- Termenul de 14 zile legale a expirat conform explicatiilor anterioare;
- Subansamblele urmatoare: display telefon, ansamblu telefon, display tableta, ansamblu tableta, sticla tableta, touchscreen tableta, touchscreen telefon, capac baterie telefon, tastatura laptop printere sub palmrest, nu mai sunt in starea in care au fost livrate si prezinta urmatoarele defecte : lipici / adezivi / polimeri pe suprafetele de contact (a fost incercata montarea lor inainte de testare), urme de folosinta, folie de protectie dezlipita, defecte care nu mai pot fi remediate. Practic aceste subansamble trebuie sa poata fi revandute ulterior de catre vanzator.
- Oricare dintre produsele returnate, din orice motiv (mai putin cazul deteriorarii in urma transportului dovedit cu procesul verbal intocmit de curier) nu trebuie sa prezinte urme de uzura, de folosinta, zgarieturi, si orice alt defect de natura tehnica si vizuala care ar putea duce la imposibilitatea de a mai fi vandute, chiar daca s-ar retine taxa de refurbished.
- Nu se pot returna folii pentru tablete, telefoane moble, ecran laptop doar daca nu le-ai folosit;




Adresa pentru retur:

Sc Emporis Netorks SRL ( Power Laptop ) str. Sfantul Niceta nr.6, sector 2 Bucuresti 0374811573